Babys første store fest
Skønt hovedpersonen ofte sover fra en stor del af begivenheden, er det en vigtig dag som skal fejres blandt venner og familie. Venue Køge danner ramme om alle typer barnedåb, mindre som større selskaber og hvad end du ønsker et bruncharrangement, en dagsfest eller en aftenfest.
Lad Venue Køge hjælpe
jer i mål med jeres barnedåb
Efter maden afregnes drikkevarer efter forbrug.
Max 6 timer – ekstra timer kan tilkøbes.
Alle pakker er inklusiv opdækning, duge, lys, servietter, personale og rengøring.
Selskabspakke
Andre spurgte også om...
Hvor tidligt skal jeg bestille min fest?
Afhængigt af sæson og højtider, kan det være en fordel at være ude i god tid, nogle gange flere år i forvejen. Kontakt os for reservation.
Kan I vejlede mig i planlægningen af min fest?
Ja det kan du tro. Vi arbejder professionelt og skræddersyr gerne arrangementet efter netop dine ønsker. Vi foreslår altid et indledende møde, hvor vi kan gennemgå dine specifikke behov og ønsker.
Vi vejleder dig gerne og kommer med forslag og idéer, så din fest bliver en succes.
Hvor mange gæster er der plads til?
Vores store lounge er så smart, at den kan deles op i 4 mindre og moderne lokaler med plads til henholdsvis 55, 75, 75 og 45 siddende gæster. Er i flere, kan vi slå to eller flere af lokalerne sammen, så det passer til netop dit arrangement. Samlet kapacitet i hele loungen er altså 250 siddende gæster og op til 500 stående.
Læs mere om faciliteterne her. (hyperlink) Eller kontakt os for mulighed for en fremvisning.
Må jeg selv medbringe vin?
Vi har en masse top vinleverandører, som vi anbefaler og hvor vi helt sikkert kan finde noget der passer til din smag.
Hvordan er parkeringsforholdene?
Capelli Sport Stadion er omringet af gode parkeringsmuligheder. Lige overfor Nettos parkeringsplads er der plads til op til 250 biler, hvor du kan parkere gratis i 24 timer.
100 meter væk ved Spar Nord Arena kan du ligeledes parkere gratis i 24 timer, hvor der er kapacitet til 150 biler.
Skal jeg selv stå for rengøring?
Rengøring er altid inkluderet i vores pakkeløsninger til både private og forretningsrelaterede arrangementer, så du blot skal tænke på at have en god fest eller succesfuldt møde. Det er ikke muligt at afholde et arrangement i vores lokaler eksklusiv rengøring.
Vi glæder os til at høre fra dig
Alle pakker kan skræddersyes så de passer til netop jeres tanker for en barnedåb,
så tøv ikke med at kontakte os, hvis du ønsker brunch, det kolde bord eller noget tredje.